Obserwatorzy

wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień Babci i Dziadka

"Pytanie zadał Olek babci: dlaczego babciu nie masz kapci,
dlaczego babciu nie masz koka lub srebrnych nitek w rudych lokach?
Dlaczego babciu nie usiądziesz w miękkim fotelu po obiedzie
i co tak ciebie babciu kusi, by na wycieczkę gdzieś wyruszyć?
Wszak babcia Zosi i Wojtusia ma siwy kok, robi na drutach,
pierożki często dla nich lepi i nie kupuje ciastek w sklepie.
Babcia Olkowi na to rzecze, że różne babcie są na świecie.
Są takie, które dla swych wnuków gotują mnóstwo smakołyków,
robią czapeczki i szaliki, czytają bajki i wierszyki.
A ty masz Olku taką babcię co ma trzewiki, a nie kapcie
i zawsze chętnie razem z tobą ruszy na trasę rowerową
albo do lasu, czasem w góry, by ci pokazać cud natury.
Jednak pamiętaj, każda babcia i ta na szpilkach i ta w kapciach
dla swoich wnuków jest gotowa, największe szczęście wyczarować."

Autor: Jadwiga Koczanowska

Na pewno powyższe można powiedzieć o wielu Babciach i Dziadkach, dlatego w dniu Ich Święta życzę Im, aby każde pozostało takim jakim kochają je wnuczęta.



7 komentarzy:

  1. Odbieram te zyczenia bom babcia jest. A staram sie byc babcia i pierwszego i drugiego rodzaju taka ambitna jestem. Sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też :) Nie ma nic lepszego niż wnuki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Babć i Dziadziów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miły wierszyk :). A ja jestem Babcią w trzewikach i chyba taką kochają mnie wnuki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wierszyk super. Jestem babcią na szpilkach. Piękne herbaciane róże moje ulubione. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne słowa w tym pięknym dniu .....Słowa urocze....Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie powiedziane (napisane). Wkrótce też będę babcią ale nie w kapciach - przynajmniej jeszcze przez jakiś czas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń