Obserwatorzy

środa, 12 lutego 2014

Kolejna rocznica

"Chcąc doznać pełni szczęścia, trzeba je dzielić z kimś drugim."
Autor: Mark Twain

Stosując się do powyższej zasady, od dwóch lat dzielę się z Wami szczęściem, które rośnie w moim ogrodzie. Właśnie dzisiaj mijają dwa lata mojej blogowej przygody i za te dwa lata chciałam Wam serdecznie podziękować. Pisanie postów samej dla siebie nie miałoby najmniejszego sensu - to nie pamiętnik chowany pod poduszką. Możliwość dzielenia się z Wami tym co mnie cieszy i czytanie Waszych komentarzy sprawia, że jest to swego rodzaju rozmowa i chociaż nie bezpośrednia, to jednak dla mnie bardzo ważna. Nie spotkaliśmy się w realu, ale wspólne pasje łączą - nawet na odległość, nawet wirtualnie, i dlatego nie czujemy się jak obcy sobie ludzie. 

W podziękowaniu za te dwa lata, zapraszam chętnych do zabawy - moje rocznicowe candy. Przygotowałam album na 200 zdjęć w formacie 10/15 cm, metalowe osłonki na doniczki - jedną owalną i dwa wiaderka oraz miniszklarenkę z nasionami petunii. Kwiatki też bym chętnie przesłała, ale nie wiem jak zniosłyby podróż, dlatego tylko pozują do banerkowego zdjęcia.



Zasady zabawy jak zwykle - należy:
- zostawić pod postem komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie,
- umieścić na swoim blogu podlinkowany banerek,
- dołączenie do grona obserwatorów nie jest konieczne, ale jeśli komuś      spodoba się u mnie i zechce zostać na dłużej, to będzie mi bardzo miło.

Zabawę rozpoczynamy dzisiaj 12.02.2014r., a kończymy 27.02.2014r.
Losowanie następnego dnia tj. 28.02.2014r.

Serdecznie zapraszam :)))



32 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję drugiej rocznicy! Blog pięknie się rozwija i bardzo lubię tu zaglądać. Życzę Ci wielu kolejnych wspaniałych lat blogowania i wielu nowych przyjaciół w sieci. Chętnie wezmę udział w zabawie, może los się uśmiechnie? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i udział w zabawie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Spieszę gratulować Ci drugiej rocznicy, dodam owocnej ponieważ Twój blog wnosi wiele ciekawych spostrzeżeń, rozbawia mnie wierszykami adekwatnymi do poruszanego tematu, ciekawymi zdjęciami, oraz pogodą ducha. Gratuluje i proszę o więcej. Pozdrawiam serdecznie, w zabawie z przyjemnością wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak tu nie pisać więcej za tyle ciepłych słów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. gratulacje!!
    oby tak dalej , kolejnych postów i pięknych ujęć ogrodu życzę!!!
    i oczywiście staję w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat w naszym towarzystwie.
    Oczywiście w kolejce się ustawiam i czekam na szczęście.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tak miłym towarzystwie dobrze poprzebywać - nawet wirtualnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję dwóch latek. Lubię Twój blog i za wierszyki, które dodajesz. Oczywiście, że w kolejce do nagród stoję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wydaje mi się, że to posty układam pod wiersze, a nie odwrotnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji tej małej rocznicy :) Życzę jeszcze wielu lat spędzonych w blogosferze i dużo radości z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i za odwiedzanie bloga :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Dziękuję, że istnieją takie blogi. Dzięki nim wspólnie uczymy się współżyć z naturą.
    A co do rozdania - nasion nigdy za wiele :P
    Chętnie się podłączę do zabawy.
    Życzę wytrwania w pisaniu bloga przez kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że przyłączasz się do zabawy - powodzenia :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję!!! Podoba mi się Twoja strona:)
    Chętnie wezmę udział w zabawie:) ponieważ dopiero od niedawna zaczęłam pisać bloga i nie wszystko jeszcze wiem. Dzięki tej zabawie przynajmniej dowiedziałam się jak wstawia się 'banerki' ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja po dwóch latach nadal proszę o pomoc męża - w końcu to On jest informatykiem programistą :))
      Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.

      Usuń
  9. Gratuluję rocznicy! Dwa lata to szmat czasu:) Życzę następnych lat blogowania! Chętnie przygarnę Twoje prezenty!
    Całuski rocznicowe! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czas szybko mija w miłym towarzystwie :))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Dzięki Twojej pasji uczę się wielu rzeczy i bardzo Ci za to dziękuję.
    Gratuluję rocznicy i przyłączam się do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I vice versa Teniu - u Ciebie jest bardzo ciekawie dla mnie :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Gratulacje!!!!!
    Od dawna czytam, od niedawna obserwuję i zachwycam się
    również przyłączam się do zabawy
    banerek dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    Życzę dalszych blogowych sukcesów
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę udanej zabawy :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Gratuluję! Czas szybko biegnie, na blogach też :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na blogach przyjemnie :))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Uwielbiam petunie a nie hodowałam jeszcze z nasion może mi się poszczęści:)) zapraszam w wolnej chwili do siebie:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę szczęścia i dziękuję za zaproszenie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Jak miło, że tu trafiłam.. Na pewno znajdę tu wiele kwiatowych inspiracji, jak również porad.. Zaczynam obserwację, bo pragnę zostać na dłużej.. Przy okazji dołączam do zabawy z pięknymi nagrodami

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę i chętnie zajrzę do Ciebie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Super candy:) Biorę udział, pozdrawiam, i zapraszam do mnie origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję drugiej rocznicy!:) Trafiłam tutaj niedawno, ale bardzo chętnie wezmę udział w candy:) I na pewno zostanę na dłużej:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ciesze się, że masz ochotę na zabawę - zapraszam:))

      Usuń